Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

esleko

Komín svépomocí


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

208. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 13. 12. 2020 od 9 do 13 hod.

207. Den otevřených dveří
se bude konat v Týně nad Bečvou dne 8. 11. 2020 od 9 do 13 hod.

206. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 8. 11. 2020 od 9 do 13 hod.

205. Den otevřených dveří
se bude konat v Kostelci nad Černými lesy dne 11. 10. 2020 od 9 do 13 hod.

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,
od prvních kontaktů, které probíhaly mezi námi a Vámi musím ocenit naprostou profesionalitu a ochotu pomoci při řešení všech možných problémů.
V době, kdy jsme vybírali kotel na peletky, byly nám vždy plně a srozumitelně zodpovězeny všechny otázky, včetně rady, zda-li máme instalovat i solární panely nebo i těch, které se třeba týkaly projektu technické místnosti.

V době projektování domu firmou Atrium, vždy velmi dobře fungovala spolupráce mezi Vámi a projektanty, nemuseli jsme být prostředníkem. Vše proběhlo k naší naprosté spokojenosti a korektně, například jsme byli včas upozorněni na zvětšení objemu zásobníku peletek tak, aby zásoba vydržela na 1 rok.
Smlouvy a zálohové platby byly vyřešeny standardně, vždy jsme na platby byli včas upozornění.

Montáž kotle Guntamatic Therm - 7kW - Flex proběhla zcela bez komplikací, naprosto profesionálně a během 2 dnů bylo vše hotové. Byli jsme zároveň proškoleni o provozu kotle, ale informací bylo najednou mnoho a některé další informace jsme museli později ještě hledat v návodu (Návod je pro mě lékaře-netechnika poněkud obtížně pochopitelný, některé věci jsem musel číst opakovaně, než jsem je pochopil. Možná, že by bylo vhodnější provést školení o provozu kotle až s nějakým odstupem, kdy se již budou zákazníci v provozu kotle alespoň trošku orientovat.).

Překvapila nás velikost 600l zásobníku teplé vody. V pláncích technické místnosti byl zásobník zakreslen jako poměrně malý, ve skutečnosti s izolací je nádoba opravdu velká a v technické místnosti tak není mnoho prostoru na cokoli jiného. Ale toto je spíše naše chyba, neuvědomili jsme si ty rozměry.

Provoz kotle jsme začali v březnu roku 2011. Nejprve jsme sušili betonové podlahy a od května jsme již normálně bydleli a spotřebovávali teplou vodu. Od března do října 2011 jsme spotřebovali 600kg peletek.
Nyní v topné sezóně - od 5.10.2011 do 5.2.2012 (za 4 měsíce) - jsme spotřebovali pouze 1,7m3 peletek. Vytápíme nízkoenergetický dům, 170m2 podlahové plochy a vytápíme na 24st.
S kotlem nejsou žádné problémy, pracuje naprosto automaticky, zatím jen 2x jsme vysypali popel a podle plánu údržby čistíme kotel.
Provoz je naprosto čistý, prachu v kotelně je asi srovnatelně jako v celém domě. Pouze při plnění zásobníku (4,2m3)peletkami se prášilo více, ale zásobník peletek je možno ještě více utěsnit.
Provoz kotle je tichý, pouze při nasávání peletek je kotel slyšet.

Snad i nadále bude kotel Guntamatic Therm - 7kW - Flex pracovat bez komplikací a problémů tak, jako dosud.
I při vyšších pořizovacích nákladech (bohužel systém podpory Zelená úsporám jsme nestihli) bych tento kotel dále všem doporučoval. Provoz je vysoce sofistikovaný a je vidět, že výrobce má dlouholeté zkušenosti.

Během loňského roku jsem dostal od Vaší firmy nabídku na servis kotle a na dodávku peletek. Kotel byl nový a proto jsem servis neobjednával a peletky jsem měl již objednané u konkurence. Obě tyto služby však vysoce oceňuji a příště je pravděpodobně již využiji (nebo alespoň budu mít srovnání s cenami peletek u konkurenčních dodavatelů - bohužel doprava ve výsledné ceně peletek hraje velkou roli - zde by pravděpodobě byl prostor pro zlepšení logistiky).

Závěrem bych Vám chtěl poděkovat za dokonalý kotel i servis. Vážím si práce Vaší firmy a takto si představuji, že by měly firmy v ČR fungovat.

MUDr. Boris Kožnar, Praha, 8. 2. 2012

Datum publikování článku: 08.02.2012

copyright © esel – 2008